tomenu

Klíčová slova jsou slova, na která by klient chtěl optimalizovat své stránky. Nesmí mezi nimi chybět jméno organizace nebo název produktu a nabízených služeb.
Výraz, na nějž stránky optimalizujeme, by se měl vyskytnout v názvu domény, v titulku stránky, v nadpisech, v běžném textu a v odkazech.
Klíčová slova musí být na stránce v přirozeném množství a poměru. Optimální hustota se pohybuje mezi 3 a 7%.
Pokud hustota klíčových slov převýší určitou hodnotu, může to mít záporný efekt. V této spojitosti se používá termín přeoptimalizace neboli OOP (Over Optimized Penalty).
Výběr správných klíčových slov usnadní lidem cestu k vašemu webu.
Existují různé nástroje na analýzu těchto slov. K těm nejdůležitějším patří Wordtracker a Google Keyword Tool.
Pokud chceme zjistit, co lidé hledají, lze k tomuto účelu použít Našeptávač na Seznamu.